niedziela, 31 marca 2013

Cold !

Dzień Dobry ! Dziś Święta Wielkanocne ponownie Życzę Wam spędzenia ich w gronie najbliższych :) Jak dobrze dziś mi się spało. W Święta jest sporo filmów lecz nie interesują mnie one zbytnio. Wolę obejrzeć po raz drugi na internecie film pt. " William i Kate ".
Cudowny i z czasem wzruszający film o początkach znajomości najbardziej znanej na świecie pary, która teraz spodziewa się potomka prawdopodobnie będzie to dziewczynka.
Po południu zmarzłam bo odwiedziłam swoją działkę ( tylko na chwilę ) a czułam się jakbym chodziła po śniegu boso. :)
Zimno niestety nie ustępuję ( szkoda bo każdy szalenie tęskni za wakacjami i gorącym słońcem ).
Polecacie może jakiś fajny i udany horror na wieczór ?!

PS. Gdy zostawiacie komentarz zostawcie i swój e-mail z chęcią do was napiszę ! 
Bądź jeśli chcecie możecie napisać do mnie na mój e-mail : laura_patera1999@wp.pl
GORĄCO CZEKAM NA E-MAILE NA KTÓRE Z CHĘCIĄ ODPOWIEM ! :)

Miłego Dnia Kochani


Laura...

2 komentarze:

  1. wesołych świąt i oby wiosna się pojawiła ;)


    http://projekt-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza ;- )