sobota, 16 marca 2013

Parę Pytań !

Aww..!! Coraz więcej Was komentuje - jak miło ! Cieszę się, że czytacie bloga i, że wam się podoba ! To już mój mały sukcesik ! Jak obiecałam będę po południu - i jestem !
Zostawiacie w komentarzach linki do blogów ! Wasze blogi są wspaniałe i również je komentuje i z możliowścią dołączam się do listy obserwatorów. W TV lecą Tajemnicze Śmierci. Są bardzo dziwne i nietypowe.
No, no, no przygotowuję się na jutrzejszy wyjazd do ciotki. Pewnie jak zwykle dostanę coś od niej....przydała by się kaska - ale nie będę sępić ;-  )
Powoli się spełniam, małymi kroczkami ale idzie. Czytam wszystkie komentarze i na prośbę PANNY LICHO : możliwość dodania do obserwatorów tego bloga - jest, wyłączona weryfikacja komentarzy - jest.Tak w ogóle dziękuję za te komcie bo nie wiedziałam, że również mam włączona weryfikację ! Tak racja - to bardzo denerwujące.  ! Siedzę i myślę o czym by tu napisać byście nie usnęli przed komputerem....
Ooo..może to ;- ) Bardzo szanuję wszystkie komentarze i ludzi którzy to robią więc mam do Was parę pytań !!

1). Jak wpadliście na tego bloga ?
2). Dacie linki do swoich - chętnie skomentuje !
3). Czy blogger według Was jest najlepszym portalem do tworzenia blogów ?
4). Czego Wam tu brakuje ?

;- ) W głowie ciągnie mi się ta piosenka ( cool ) :


Widzę, że FEM wraca na szczyt ! Ta dziewczyna w kręconych baardzo przypomina mi KT Rush z Tajemnic Domu Anubisa czyli Alexandre Shipp ! 

Jeśli macie do mnie parę pytań możecie zadawać je w komentarzu lub wysyłać je na e-mail : laura_patera1999@wp.pl PISAĆ !!!! 

Miłego Dzionka !! 

Laura...

8 komentarzy:

  1. uwielbiam te piosenkę♥
    http://isabellfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie bardzo fajny blog! Lubię tutaj zaglądać! :)
    Zapraszam do mnie: http://thomsoon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Isabell ja również !! <3
    Klaudia. baardzo dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna piosenka! :)
    obserwuje i licze na to samo i komentarz od ciebie! Będe wdzięczna! :)

    juleczkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny wygląd bloga!
    bosagory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza ;- )