niedziela, 24 marca 2013

KCA 2013 !!

Aaaaa ! Dziś na kanale Nickelodeon o godz. 20:00 będzie emitowana moja ulubiona gala rozdania nagród ! Kid Choice Award 2013 ! Pełno szlamu, gwiazd, dobrej zabawy i pomarańczowych sterowców. ! Głosowałam chyba 1000 razy :) A na kogo wy głosowaliście ? Bo ja przedstawię Wam swoich faworytów  w danych kategoriach !

Ulubiona Polska Gwiazda : MÓJ GŁOS : Honorata Honey Skarbek
Ulubiony Serial Telewizyjny : MÓJ GŁOS : Victoria Znaczy Zwycięstwo ( Victorious )
Ulubiona Kreskówka : MÓJ GŁOS : SpongeBob Kanciastoporty
Ulubiona Męska Gwiazda TV : MÓJ GŁOS : Carlos Pena
Ulubiona Kobieca Gwiazda TV : MÓJ GŁOS : Victoria Justice
Ulubiona książka : MÓJ GŁOS : Seria " Harry Potter "
Ulubiona Gra Video : MÓJ GŁOS : Wii Sports
Ulubiona Aplikacja : MÓJ GŁOS : Angry Birds
Ulubiony Film : MÓJ GŁOS : Igrzyska Śmierci
Ulubiony Aktor : MÓJ GŁOS : Johnny Deep ( Mroczne Cienie )
Ulubiona Aktorka Filmowa : MÓJ GŁOS : Vanessa Hudgnes ( Podróż na Tajemniczą Wyspę )
Ulubiony Film Animowany : MÓJ GŁOS : Madagaskar 3
Ulubiony Twardziel : MÓJ GŁOS : Chris Hemsworth ( The Avengers )
Ulubiona Twardzielka : MÓJ GŁOS : Kristen Stewart ( Zmierzch )
Ulubiony Zespół Muzyczny : MÓJ GŁOS : One Direction
Ulubiony Piosenkarz : MÓJ GŁOS : Justin Bieber
Ulubiona Piosenkarka : MÓJ GŁOS : Taylor Swit
Ulubiona Piosenka : MÓJ GŁOS : Call Me Maybe ( Carly Ray Respen )

Informacje o nominowanych na stronie : http://kca.nick.com.pl/glosowanie#category:Favorite_Polish_Star
Galę poprowadził mąż Fergie z zespołu Black Eyed Peas JOSH DUHAMEL - Największe dziecko Ameryki jak to mówi reklama gali KCA 2013 !
Prezenteży również wspaniali. Wyniki już są bo w Ameryce Gala się już odbyła. Jednak nie będę ich czytać. Tę galę chcę przeżyć z chwilą która daję niesamowite emocje. !
JUŻ O 20:00 ZASIĄDĘ PRZED TV I BĘDĘ NIE ODRYWALNIE PATRZYŁA SIĘ W TV !!
KCA POLSKA 2013 NADCHODZIMY !! <3

Miłego Dnia !
Laura...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zostawienie komentarza ;- )