sobota, 16 marca 2013

WWF !

Przeczytałam o akcji " Godzina dla Ziemi " na blogu Zosi naszej zwyciężczyni w Blog Roku 2012 pt. " Cztery Żywioły ". Mam zamiar przyłączyć się do tej akcji ! Bardzo Kocham swoją planetę i mam ochotę jej pomóc ! Chciałabym móc pomagać w jakimś wolontariacie bądź takiej ogromnej instytucji jaką jest WWF ! Zachęcam Was do udziału w akcji ! To przecież tylko tak niewiele odłączyć wtyczkę i zgasić lampkę w salonie - tylko na godzinę ! W tym roku odbędzie się to 23 marca o godzinie 20:30. Zgłaszajcie swój udział na stronie :
http://www.godzinadlaziemi.pl/?scroll_form=1
A w sklepach sieci Rossman możecie kupić piękną świeczuszkę która nie pozostawi Was w zupełnej ciemności ! Kosztuje tylko 5 zł. Pomyślcie tylko jak wiele - tak banalną sprawą robicie dla naszej Matki Ziemi. Pieniądze ze sprzedaży zostaną przekazane na pomoc małym niedźwiedzią ! Bardzo mnie to cieszy bo jak wiemy głownie pandy i niedźwiedzie - wymierają ! Ratujmy te piękne gatunki zwierząt - pomóżmy im ! Dzięki Zosi z Czterech Żywiołów i ja
wiem w tym roku o tak wspaniałym przedsięwzięciu !
Zapuszczę się z rodziną w dużym pokoju i pozostanę ze świeczuszką ! Ja już zgłaszam swój udział - a Wy ?! Gdybym byłą tylko " kimś " wszyscy by o tym wiedzieli !
Jutro jadę do ciotki i zamierzam obrobić ją ze smakołyków ! Mniam !
NIE ZDZIWIĘ SIĘ JEŚLI TEN POST BĘDZIE MIAŁ ZERO KOMENTARZY - JEŚLI NIE CHCECIE POMÓC TRUDNO ;CC

JEŚLI ZAŚ ZAPISALIŚCIE SIĘ I MACIE OCHOTĘ POMÓC NASZEJ PLANECIE PISZCIE W KOMENTARZACH, ŻE SIĘ ZGŁOSILIŚCIE !!

Na dziś już tyle, oszczędzam energię - pomagając przy tym planecie. Po Surowych Rodzicach ( powtórka ) zrozumiałam, że muszę być dobrym dzieckiem :))

Miłego Wieczoru !!

Laura...




3 komentarze:

  1. Chyba się zgłoszę. "Godzina" niby niewiele, ale jeśli zrobi to wiele osób na pewno coś pomoże.
    www.DuskaB.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne Serdecznie się cieszę !

    OdpowiedzUsuń
  3. Znów o mnie wspominasz, jesteś fantastyczna. Dobrze, że także reklamujesz tę akcję, to ważne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza ;- )