poniedziałek, 11 marca 2013

Blog Roku 2012 !

Serdecznie Gratuluję osobą które wzięły udział w konkursie Blog Roku. Jest bardzo szczęśliwa gdyż widzę, że tyle osób tak chętnie prowadzi blogi i dzieli się z nami swoimi przeżyciami. To cudowne, że internet daje nam taką możliwość ! Dzięki blogu możemy stać się również sławni jak Honey która zabłysnęła dzięki swoim filmikom na YouTube oraz ciekawemu modowemu blogowi. Szczególnie - chyba jak wszystkim spodobał się blog 14- letniej Zosi - Cztery Żywioły. Ta dziewczynka będąc w moim wieku zdążyła zwiedzić już 20 krajów zagranicznych a ja ( aż wstyd się przyznać ) tylko 2. Zosia z prawdziwą pasją opisuje zwiedzane przez nią miejsca. Bloga prowadzi od 3 lat. Serdecznie Gratuluję tej wytrwałości w tak młodym wieku. Pewnie nie stawia sobie tak dużych wymagań i natychmiastowych sukcesów jak ja kiedyś - aż wstyd się przyznać. Kolorowy Vlog również zwyciężył w kategorii Vlog. Jednak na uwagę zasługuję też blog z kategorii Teen, który zajął 2 miejsce. Dziewczynka opisuję tam książki które przeczytała - a jest ich naprawdę wiele za co też należą się brawa, bo ja w swoim życiu przeczytałam tylko 5, choć mam nadzieję, że z czasem się to zmieni. Studiuję teraz ciekawą książkę pt. " Źródłem życia jest życie ". Opisane są w nie spacery naukowaca z grupą młodzieży która z chęcią go słucha. Bojkotują naukowców oraz ich tezy. W sumie mają rację. Myślą, że są naprawdę mądrzy mówiąc, że życie na księżycu czy na Marsie nie może istnieć ! Skąd ten pomysł !? Być może istnieją gatunki życia które do przeżycia nie potrzebują powietrza bądź wody. Oni zakładają, że to nie możliwe bo nie odkryli tego jeszcze. Może są tak zapatrzeni w swoje tezy, że nie widzą, że to znajduję się tuż obok ich. 16 spacerów porannych w tych książce może zmienić wasze podejście do życia i tez naukowców. Książkę dostałam przypadkiem. Gdy byłam u taty TV bardzo mi się nudziło, więc postanowiłam czytać. Tą książkę znalazłam na półce i od razu mnie wciągnęła. Obecnie skończyłam na 9 spacerze porannym, ponieważ muszę dokończyć czytać krzyżaków do szkoły.U innych po przeczytaniu tej książki pojawiają się negatywne i oschłe emocje. Uważają, że nikt nie powinien " bojkotować " tez naukowców. Wiem - nie powinnam teraz piać do Was - powinnam być w szkole. Ale jestem chora i siedzę z chusteczkami przed komputerem pisząc na bloga i mając nadzieję, że dzięki mojej wytrwałości kiedyś zostanę nominowana do finału Blog Roku, ponieważ zawsze o tym marzyłam. Zaczynam wszystko od nowa. Tylko nie jestem ciągle pewna co do nazwy i tematyki bloga. Będę tu pisać o wszystkim więc nie wiem czy nazwa " Around The World " pasuje...
Pomocy !

Laura...

2 komentarze:

  1. Hej Laura!
    Dziękuję za komentarz na blogu. Jesteś bardzo miła. Z pewnością odwiedzisz jeszcze wiele państw, życzę Ci tego z całego serca. Dodałaś link do swojego bloga, więc weszłam i tu moje zaskoczenie - napisałaś o konkursie i o MNIE. Bardzo Ci dziękuję : ) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i życzę Ci, abyś już niedługo gdzieś wyjechała. Zosia z bloga Cztery Żywioły

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Dziękuję Zosiu ! Oczywiście, że o tobie napisałam - jakbym nie mogła !! Jesteś wspaniałą osobą - choć nie do końca cię znam prywatnie. Ty również jesteś bardzo miła.
    Również cię pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza ;- )