niedziela, 17 marca 2013

Welcome !

Aaaa.! Napisałam dzisiaj a nie w środę ! Okazała się, że po powrocie do miasta zamiast do domu mogę jechać do dziadków ! Omomom *-* U Cioci było pysznie ! Dostałam kolczyki i pieniądze, oczywiście od razu poleciałam do sklepu i kupiłam bombonierkę dla mojego Dziadka bo 19 marca ma urodziny i imieniny ! Sto Lat dziadku ! Niestety nie mam dla Was zdjęć od cioci, ponieważ oddałam wujowi telefon który on mi dał i którym robiłam zdjęcia na bloga ! Bo teraz w tym co mam to dupa dupa dupa ! PRZEPRASZAM WAS dłuższy czas nie będą pojawiały się tu zdjęcia wykonane przeze mnie ;-) Sorrki Dupcie ! ;3
Od Poniedziałku zaczynam rekolekcje które potrwają tylko do środy ! Choć może to i lepiej cały tydzień siedziałam z dupą, i chcę zobaczyć swoich przyjaciół and znajomych ! Aaaa !!
Jutro zajmuję się swoją młodszą siostrą ! O akcji WWF rozpowiadam wszystkim ! Niech jak najwięcej osób o tym wie ;D Widzieliście co zrobią polskie gwaizdy gdy będzie 100.000 osób
Hahaha ^^
Hanneli Mustaparte ! Kocham od paru miesięcy jej blog !
http://www.hanneli.com/      WELCOME !
Widzę, że aktywność spadła !! TO ŹLE !!
Latoo :<
Każdy już potrzebuję lata ! Znikaj zimo ! ;** Sukces bo za oknem u mnie i wczoraj było słonko ale mróz dalej się trzyma !!
malchance

Nie mam już siły...Na dziś to tyle..nie wiem kiedy napiszę ! ;c ;c

Życzę Miłego Dnia !

Laura...

5 komentarzy:

  1. Nice blog!!!
    Do you like to follow each other???
    Let me know...

    OdpowiedzUsuń
  2. Follow for follow! If you follow me, I follow you!
    Thanks for the kind words about the blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za komplement ^^
    Latonie, nie lato. Ja chcę wiosnę, a dziś obudził mnie dźwięk odśnieżania chodnika, strasznie demotywujące...
    Rekolekcje z szkoły wspominam miło ^^ albo urywałam się z przyjaciółką na jezioro, albo inaczej twórczo się obijałam ;)

    Obserwujemy?
    Zapraszam do mnie, nowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog. Proszę nie przestawać go prowadzić!!! :-)
    A ja zapraszam do mnie i do obserwowania!!!
    http://sabina-chodorowska.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza ;- )