piątek, 15 marca 2013

Sukces !

Aaaaa...pełen sukces ! Wyzdrowiałam już w pełni - dziękuję lekarstwa ! Szczerze mówiąc chorując dostałam wiele pięknych rzeczy od mamy i taty  ! Poczynając od ciuchów kończąc na akcesoriach do pokoju.

1) Bandamka - czerwona  !! Aww..! Będę chodzić po domku i czasem do wyjścia. Pod warunkiem, że będzie pasować do outfitu <3


2) Piękna jasno - zielona bluzka z kołnierzykiem który wygląda jak robiony na drutach ! Rękawy przewiewne i śliskie. Booskaaa *-* 



3) Zwykła czarna bluzka - która mi się bardzo przyda ! LUBIĘ PRAKTYCZNE RZECZY ;- ) 


4) Cekiny, cekiny ! Spódniczka w cekiny. Sama nie wiem jaki to kolor ;-  ) Z H&M !! 


5) Dodatki do pokoju. Laleczka na biżuterię oraz brązowe pudełeczko na moje bransoletki.



6) PIĘKNA BLUZKA Z BUTIKU Z KORONKĄ ! OD TATUSIA !! Dziękuję Tatusiu za ten prezent ! 



Zastanawiam się jeszcze czy obejrzeć film ze strefy VOD za 100 pkt. Po kupieniu ostatniego "Glamour" mam fazę na tworzenie Outfitów które będą odważne ale i eleganckie....
Hmmm...elegancja i prawie perfekcja to coś do czego dążyłam się zmienić pod względem swojego zachowania. W końcu udało się... SUKCES ! PODWÓJNY SUKCES !! :)

Laura...






6 komentarzy:

  1. Fajny blog. :)


    http://www.prism-of-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne wszystkie rzeczy ;) Miłego weekendu!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję !! Również miłego weekendu ! Wasze blogi również świetne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam wszystkie Twoje notki i masz bardzo ciekawego bloga i i jak będziesz wytrwała na pewno spełnisz swoje marzenie jakim jest Blog Roku :)
    Obserwujemy?
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka z kołnierzykiem jest rewelacyjna! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję !! Panna Licho - opcja obserwatorów bloga już dodana ! :)
    Magdalena dziękuję ;- )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza ;- )