sobota, 6 kwietnia 2013

Nanananana ;D

Witajcie Kochani ! Witam Was po świętach ! Pewnie każdemu z was przytyło się parę kilogramów ! Mi również :) Jednak nie przejmuję się tym zbytnio bo od razu po powrocie do szkoły spalę to na ciężkim treningu jaki sprezentuje mi trener po 2 tygodniowej chorobie !
Ten tydzień zapowiada się na prawdę szalony. Nie wiem czy zdążę zajrzeć tu choć na chwilkę - ale z pewnością się bardzo postaram !
W Poniedziałek, Wtorek, Środę, Czwartek, Piątek mnóstwo kartkówek, testy, sprawdziany, stres szkolny, stres przed piątkowym występem który odbędzie się w MDK-u ( będę grać na keyboardzie ), raport z religi oraz prezentacja multimedialna. Mam nadzieję, że cały ten stres nie wpłynie na moje relacje z pryjaciółmi bądź rodziną ! Staram się być perfekcjonistką bo w takim świetle najlepiej bym się czuła ! Od jutra zaczyna się nauka i zmniejszony czas na komputerze. ! Co mam nadzieję nie utrudni mi kontaktu z Wami i ze znajomymi na facebook-u. Na fb. zostałam adminką 3 stron. Przyjaciółki biora mnie z tej perspektywy iż często wstawiam notki i mam dobry kontak z ludźmi i całym otoczeniem !
Przepraszam, że przez święta nie pisałam ale mnie chyba zrozumiecie  ? Chciałam te święta spędzic w gronie rodziny, dobrze i spokojnie ! Mam nadzieję, że Wy również tak je spędziliście!

W tej notce tyle na dziś ! Sorry, ale umówiłam się z koleżanką na skypa !
ONE WAY OR ANOTHER BY ONE DIRECTION ( NANANANNA ;D ) BOSSKIE !

Miłej Nocki !

Laura...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zostawienie komentarza ;- )