poniedziałek, 11 marca 2013

Klimek Cup

Klimek Cup 2011. 2 lata temu gdy byłam w małej miejscowości nieopodal Muszyny ( tam gdzie produkują wodę gazowaną muszynianka ) na koloniach. Bawiliśmy się wspaniale. Jednak tamten dzień zapowiadał się nudno. Postanowiliśmy się przejść do sąsiedniego hotelu Klimek. Od razu zauważyliśmy tenisistów a wśród nich Respondka czy Hanke. Pani kierownik cała w skowronkach poprosiła o wspólne zdjęcie. Chwyciliśmy za katalogi do których zbierało się autografy i ruszyliśmy na łowy. Gra na korcie była czysta, uczciwa i znakomita jak na aktorów polskich. Mam nawet autografy od ludzi o których nigdy nic nie słyszałam i nie widziałam ich na oczy ! Np. Pan Alosza Adwiejew lub Stan Borys. Stan Borys był bardzo nie przyjemny. Inni z chęcią dawali autografy i czuli się wspaniale a on odwrotnie. Może nie zadowalał się, ponieważ osoby w naszym wieku nie bardzo miały świadomość kim on jest i może poczuł się nie doceniony...
Gdy Hanke podszedł do Nas zaprosił nas na wieczorny występ jego kabaretu " Rak ". Wróciliśmy do ośrodka na obiad i szykowaliśmy się do wyjścia. Przybyliśmy na miejsce i oglądaliśmy skecze w ich wykonaniu. Byli znakomici ! Jak się później okazało o godz. 20.00 szykował swój występ zespół " Feel ". Ubłagaliśmy i zostaliśmy prawie do końca. ! Czemu o tym wspominam ? Ponieważ w szafce znalazłam dziś autografy i postanowiłam zrobić o tym wpis. Jeśli pomyśleliście choć przez chwilę, że się afiszuję lub ekscytuję tym, że zobaczyłam ten zespół lub innych aktorów polskich ( tych mniej sławnych ) - jesteście w błędzie. Po prostu miałam taką idee w mojej głowie ! Jestem dumna, że spotkałam takie osoby na swojej drodze życiowej :)
Zdjęcia poniżej :






Idę teraz po chusteczki i kubek ciepłej herbaty... 

Laura...

2 komentarze:

  1. Świetny blog,trzymaj tak dalej zajdziesz na pewno daleko www.steffashion15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Bardzo ! Również mam taką nadzieję ;- ) Cudowny blog !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza ;- )