sobota, 30 marca 2013

What's up !?

Siemanko ! Na początku chciałabym Wam Wszystkim Życzyć Smacznego Jajka, Śniegowego Dyngusa oraz spędzenia tych świąt w gronie rodzinnym, wesoło i szczęśliwie.
Tak dokładnie ostatnie dni były jak by to ująć.. w miarę ok !
Jak zwykle malowałam pisanki wraz z młodszymi siostrami. Zrobiłam biedronkę a Angelika malowała po jajku magicznym pisakiem xd.
Z koszyczkiem w kościele znów byłam sama ! Wspominałam dziś piękną pogodę letnią której nie widać u nas za oknem ! Może nie letnią jescze lecz wiosenną ! Wiosno gdzie jesteś ?
Czekamy na wakacje. ! I na wiosnę ! W wakacje mam zamiar roznosić ulotki i zacząć zarabiać swoje pierwsze pieniądze. Dziś poważnie myślałam o mojej przyszłości. Mam nadzieję, że poprawie na bardziej doskonalsze swoje oceny i wezmę się w garść. O przyszłości myslę bardzo poważnie. Rozpatruje kwestię Oxford - u.
Żeby lepiej do tego podejść może uda mi się wyjechać do liceum do Anglii. ! Oby < Trzymajcie w kciuki >
Tak was nie zanudzając ! PRZEPRASZAM, ŻE OSTATNIO RZADKO JESTEM NA BLOGU I NIE WSTAWIAM ZDJĘĆ ZE SWOJEGO ŻYCIA  ! CHODZI O TEN STARY TELEFON !
MAM NADZIEJĘ, ŻE AKTYWNOŚĆ I ZOSTAWIANIE KOMENTARZY ORAZ DOŁĄCZANIE SIĘ DO OBSERWATORÓW WROŚNIE ! NO CO JEST ?

Myślę, że to przez to, że na innych blogach bardzo popularnych nie zostawiam komentarza z linkiem do mojego bloga !
W Piątek przegapiłam Annę German !
A dziś oglądałam wspaniały film który Gorąco Polecam : " Hobbit : Niezwykła Podróż ".
To chyba część 1 bo jak na razie część 2 jest chyba w produkcji. Wskazuję na to zakończenie filmu - którego Wam nie zdradzę :)

A teraz do łóżek ! Miłego Wieczoru !

Laura...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zostawienie komentarza ;- )