sobota, 16 marca 2013

Inspiration...

Weekend ! Dzięki Bogu, że już weekend ! Choć dla mnie weekend trwa od zeszłego Piątku :)
Dziś wcześnie wstałam i nie traciłam czasu na leżenie w łóżku - wstałam do komputera :)
Od wczoraj myśle jak dużo czasu na przemyślenie mojego zachowania dała mi ta choroba. Szczerze mówiąc - dobrze, że zachorowałam. Cały czas gadałam na lekcjach, byłam nie miła, troszkę zboczona, i intersesowało mnie tylko to co interesowało moje najbliższe przyjaciółki. Teraz jestem bardziej z klasą, już nie zboczona i interesuje mnie wszystko co wokół - aż chcę mi się żyć ! Jutro jadę do Cioci do Krośniewic - jeśli dam radę w środę wstawię fotki, jutro nie dam rady bo potem wracam do domu a jak wiecie laptop - zwalony ;\\
Ooooo....muszę wziąść od kogoś lekcje ! A od tego tyg. ruszają rekolekcje.
Jestem troszkę w dołku... 20 w łodzi miałam jechać na konkurs o " Wielkiej Brytanii ". Ja + przyjaciółka Natalia mamy śpiewać Adele " Rolling in the deep ", jednak przez ten cały tydzień byłam chora i próby były niemożliwe ! D=Sama nie wiem czy w końcu pojedziemy na ten występ - jestem zdezorientowana !!
Dobrze, że przynajmniej na www.loveit.pl znajdę chwilę ukojenia przeglądając inspirujące do dalszych działań obrazki...
Przedstawię kilka z nich : ...
zakolanówki

JustBreathe
fuckingcrazy
lity

Awww.. !! Jaki brzuchol ;ooo Na ranek to już tyle - lecę bo musze poćwiczyć na keyboardzie - bo gram ;- )) Jakiś sment ;-  )
Napiszę jeszcze dziś - ale później.

Miłego Dnia !

Laura...

5 komentarzy:


  1. Nagraj jak śpiewasz i wrzuć tu chętnie posłuchamy :)




    zapraszam do mnie :)
    http://evenfllow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny ! ;- ) Może kiedyś wrzucę cover i posłuchacie moich brzdęków i fałszów ;- ) Hahaha ^^
    Fajny blog !

    OdpowiedzUsuń
  3. brzuch♥
    a zestawy fajne;]
    http://isabellfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyłączam się do prośby wyżej :)
    PS. Jakoś nie mogę znaleźć funkcji ;dodaj do obserwowanych' na Twoim blogu ~~
    PSS. Weryfikacja obrazkowa utrudnia komentowanie ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Postaram się to naprawić ;d Weryfikacja hmm.. jeszcze nie wiem jak to zdjąć !
    ;d Dla dobra bloga wszystko będzie zrobione :) Miło, że ktoś doda bloga do obserwowanych ! ;- )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza ;- )