niedziela, 21 kwietnia 2013

Sukces !!!

Rozmawiałam z wujkiem na temat tego by oddał telefon do naprawy. Zgodził się i zdjęcia prost z mojego telefonu niedługo zaczną pojawiac na blogu ! Jestem taka szczęśliwa ! W końcu zobaczycie moje modowe poczynania i chwile z życia którymi mam ochotę się z Wami dzielic. Może niedługo - gdy nabiorę pewności na YouTubie będą pojawia się covery wykonane przeze mnie :)
Mam zamiar założyc również konto na Instagramie wrzucac moje fotki oraz zdjęcia które wykonałam sama - które mnie inspirują, zachwycają ! :)
Aaaaa !! Zapomniałam podzielic się z Wami tą informacją - w poprzedni piątek miałam występ na instrumencie ( keyboard ). Grałam piosenkę zespołu The Beatles " Michelle ". Jestem taka zachwycona, że moja umiejętnośc rozrasta się w wszelkich możliwych sposobach ! Występ odbył się w Młodzieżowym Domu Kultury ( MDK ) w Aleksandrowie Łódzkim. Wstęp wolny oraz darmowy !
Niestety jest tylko jedno zdjęcie :


Niestety zamazane ;\ Ubrana w koszulę z kołnierzykiem + czarne legginsy.W czasie grania - bardzo skupiona ! PS. Jak wyszłam hah.


Znów zamazane ! Szlak ! ( zdjęcia z strony internetowej ZAPRASZAM : http://mdk-aleksandrow.pl/index.php?id=display_wiev&news=264 ) Wszyscy wykonawcy wieczoru !
Napiszę kiedy tylko będę miała dostęp do kompa !

Love, Kiss

Laura...

1 komentarz:

  1. Laura widzę, że coraz lepiej sobie radzisz ! Z niecierpliwością czekam na cover !
    Może zdradzisz jaki będzie pierwszy :) ?
    Love, Hug
    Fanka ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza ;- )