piątek, 3 maja 2013

Mały sukces, małe marzenie !

Miła Niespodzianka ! Honorata Honey Skarbek jutro wystąpi w Łodzi o godz. 20.00 na rynku obok Manufaktury ! Super ! Ale znając życie nie wybiorę się gdyż jest to za późno. Majówkę spędzam w domku - na spokojnie. A wy jak spędzacie majówkę ?
Już za parę dni szkoła i przede mną ciężka praca i harówka nad dobrymi ocenami na świadectwie. I pewnie nie długo pojedziemy na jakąś ciekawą wycieczkę znając życie pewnie rowerową. Lubię takie wycieczki - ale nie bez przesady. Mamy przejechać ponad 40 km. w dwie strony a do tego zwiedzić jakąś elektrownię wodną i coś na dodatek. Lepiej, nie mam nawet roweru ( stary jest zepsuty ) i będę musiała pożyczyć rower od kuzyna.
A co do majówki mam nadzieję, że chociaż po niej uda mi się z przyjaciółmi wyskoczyć na mały piknik na polach niedaleko. Wyobrażacie to sobie ? Jak pięknie : kosz, kocyk, jedzenie, zabawa i przyjaciele i majowe słońce którego jeszcze nie widać.
Chór !!! Gdybym urodziła się rok wcześniej czekało by mnie coś super ! Bardzo dobry chór w Polsce składający się z dziewczyn z liceum ogólnokształcącego w Łodzi wyjeżdża na kocert prawdopodobnie w Rosji. Jego dyrygent zajrzał do naszego chóru i szukał dziewczyn z 3 gim. Jednak żadnej z nich nie było, ponieważ mieli wycieczkę. Więc wziął 2 dziewczyny z klas 2 gimnazjum. Gdybym była rok starsza też bym tam była - powiedziała mi Pani. Wyjazd na obóz w wakacje, potem wyjazd pociągiem do Rosji ! Wyobrażacie to sobie ?. Taki mały sukces ! Takie małe marzenie.

Love, Kiss


Laura...

2 komentarze:

  1. świetny blog . Obserwuje i zapraszam do mnie .
    Ja również uwielbiam Honey <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Chętnie zajrzę ! ;3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza ;- )